אימונים אישיים הם לא נחלתם של מבוגרים בלבד. אנחנו רואים בשנים האחרונות, שתהליכי קאוצ'ינג הופכים להיות חלק בלתי נפרד מ"התפריט היומי" של ילדים ובני נוער. הורים רבים פונים אליי, בתור מומחה לעבודה עם מתבגרים ומתאמנים צעירים, כדי שאלווה אותם בתהליך ייעודי שבסופו, יצליחו להגשים מטרה אחת או יותר שהציבו לעצמם. האימון יחד איתי שונה מתהליכי קאוצ'ינג רגילים למבוגרים, שכן האוכלוסייה הצעירה יותר, רואה מולה אתגרים וקשיים אחרים לגמרי ומכורח העניין, השפה והשיח יהיו אחרים מול המתאמנים הצעירים.
אימונים אישיים הם לא נחלתם של מבוגרים בלבד. אנחנו רואים בשנים האחרונות, שתהליכי קאוצ'ינג הופכים להיות חלק בלתי נפרד מ"התפריט היומי" של ילדים ובני נוער. הורים רבים פונים אליי, בתור מומחה לעבודה עם מתבגרים ומתאמנים צעירים, כדי שאלווה אותם בתהליך ייעודי שבסופו, יצליחו להגשים מטרה אחת או יותר שהציבו לעצמם. האימון יחד איתי שונה מתהליכי קאוצ'ינג רגילים למבוגרים, שכן האוכלוסייה הצעירה יותר, רואה מולה אתגרים וקשיים אחרים לגמרי ומכורח העניין, השפה והשיח יהיו אחרים מול המתאמנים הצעירים.
מתפקידי, לבנות יחד עם הילד תכנית עבודה מסודרת, תוך כדי קביעת יעדים ריאליים, ישמים וברורים שמתאימה לו עד להשגת המטרה בשלמותה. תהליך האימון עוסק בחלקו בזיהוי האמונות, הערכים, המחשבות השליליות, הדעות הקדומות, הנחות היסוד, החוזקות, הנכסים, המשאבים והעוצמות של הילד.
לא מעט פעמים, בפגישותיי עם ילדים ונוער, אני נתקל במכשול רציני בדמות מחשבות שליליות אוטומטיות. בגללן, נמנע הילד מראש לעשות פעולה והוא ימצא את כל התירוצים האפשריים בעולם, לא לבצע אותה. כיוון שבעבר, הילד לא הצליח לעשות אותה או נכשל בה ועל זה הוא נשען ואומר לעצמו: "אין סיכוי שאני יצליח" או "אני לא באמת יכול להגיע לזה" הן רק חלק מהתשובות שאני שומע. המטרה שלי היא לפרק את המחשבות האלה וליצור אצל הילד חוויות הצלחה. להחליף מחשבות שליליות במחשבות חיוביות וראו איזה פלא, משהו שם משתנה.
אני עסוק בעיקר בלשאול את השאלות הנכונות, בלהקשיב, לשקף ולעמת כשצריך. אני שם את הדברים על השולחן כפי שהם ומדריך את המתאמן, כיצד לבנות לעצמו תוכנית פעולה קונקרטית ויישומית להשגת מטרותיו. תפקידי כמאמן אישי הוא להאיר את הדרך, להציג זוויות ראייה נוספות, (תמיד יש עוד אפשרויות) לתת פרשנות חדשה ולהציע כיוון אחר לחשוב עליו. "הבחירה אם ללכת בדרך היא תמיד אך ורק של המתאמן".
האימון האישי איתי גורם למתאמנים להיות ממוקדי מטרה תוך כדי עשייה והנעה לפעולה, ובעיקר גורם "לביטול" רעשי הרקע החיצוניים והפנימיים שמלווים אותם. האימון מאפשר להם להפיק את המיטב בחייהם הבוגרים ולממש את הפוטנציאל הגלום בהם, תוך חוויית ההתקדמות ובאמצעות העצמת יכולת הבחירה והאחריות האישית.
אימונים אישיים הם לא נחלתם של מבוגרים בלבד. אנחנו רואים בשנים האחרונות, שתהליכי קאוצ'ינג הופכים להיות חלק בלתי נפרד מ"התפריט היומי" של ילדים ובני נוער. הורים רבים פונים אליי, בתור מומחה לעבודה עם מתבגרים ומתאמנים צעירים, כדי שאלווה אותם בתהליך ייעודי שבסופו, יצליחו להגשים מטרה אחת או יותר שהציבו לעצמם. האימון יחד איתי שונה מתהליכי קאוצ'ינג רגילים למבוגרים, שכן האוכלוסייה הצעירה יותר, רואה מולה אתגרים וקשיים אחרים לגמרי ומכורח העניין, השפה והשיח יהיו אחרים מול המתאמנים הצעירים.
מתפקידי, לבנות יחד עם הילד תכנית עבודה מסודרת, תוך כדי קביעת יעדים ריאליים, ישמים וברורים שמתאימה לו עד להשגת המטרה בשלמותה. תהליך האימון עוסק בחלקו בזיהוי האמונות, הערכים, המחשבות השליליות, הדעות הקדומות, הנחות היסוד, החוזקות, הנכסים, המשאבים והעוצמות של הילד.
לא מעט פעמים, בפגישותיי עם ילדים ונוער, אני נתקל במכשול רציני בדמות מחשבות שליליות אוטומטיות. בגללן, נמנע הילד מראש לעשות פעולה והוא ימצא את כל התירוצים האפשריים בעולם, לא לבצע אותה. כיוון שבעבר, הילד לא הצליח לעשות אותה או נכשל בה ועל זה הוא נשען ואומר לעצמו: "אין סיכוי שאני יצליח" או "אני לא באמת יכול להגיע לזה" הן רק חלק מהתשובות שאני שומע. המטרה שלי היא לפרק את המחשבות האלה וליצור אצל הילד חוויות הצלחה. להחליף מחשבות שליליות במחשבות חיוביות וראו איזה פלא, משהו שם משתנה.
אני עסוק בעיקר בלשאול את השאלות הנכונות, בלהקשיב, לשקף ולעמת כשצריך. אני שם את הדברים על השולחן כפי שהם ומדריך את המתאמן, כיצד לבנות לעצמו תוכנית פעולה קונקרטית ויישומית להשגת מטרותיו. תפקידי כמאמן אישי הוא להאיר את הדרך, להציג זוויות ראייה נוספות, (תמיד יש עוד אפשרויות) לתת פרשנות חדשה ולהציע כיוון אחר לחשוב עליו. "הבחירה אם ללכת בדרך היא תמיד אך ורק של המתאמן".
האימון האישי איתי גורם למתאמנים להיות ממוקדי מטרה תוך כדי עשייה והנעה לפעולה, ובעיקר גורם "לביטול" רעשי הרקע החיצוניים והפנימיים שמלווים אותם. האימון מאפשר להם להפיק את המיטב בחייהם הבוגרים ולממש את הפוטנציאל הגלום בהם, תוך חוויית ההתקדמות ובאמצעות העצמת יכולת הבחירה והאחריות האישית.